Drodzy Rodzice, Kochane Dzieci!

Oto nasz blog! Co tutaj znajdziecie? Raz w miesiącu będzie katecheza dla Rodziców, raz w miesiącu też będzie tu zamieszczony materiał do nauki dla Dzieci. Będą też podawane nabożeństwa, którymi możecie się pomodlić w gronie rodziny w Waszych domach.Znajdziecie tu też ciekawe opowiadania, które przeczytają Wam Rodzice. To wszystko po to,aby pomóc Wam jak najlepiej przygotować się do tego ważnego dnia w Waszym życiu, kiedy to po raz pierwszy Jezus przyjdzie do Ciebie w Komunii Świętej. A zatem... do pracy!

wtorek, 12 stycznia 2010

Modlitwy

SPOWIADAM SIĘ BOGU
Spowiadam się Bogu wszechmogącemu i wam, bracia i siostry, 
że bardzo zgrzeszyłem myślą, mową, uczynkiem i zaniedbaniem: 
moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.
Przeto błagam Najświętszą Maryję, zawsze Dziewicę,
wszystkich Aniołów i Świętych i was, bracia i siostry,
o modlitwę za mnie do Pana Boga naszego.
POD TWOJĄ OBRONĘ
Pod Twoją obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko. 
Naszymi prośbami racz nie gardzić w potrzebach naszych, 
ale od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać. 
Panno chwalebna i błogosławiona, 
o Pani nasza, orędowniczko nasza, pośredniczko nasza, pocieszycielko nasza 
z Synem Swoim nasz pojednaj, Synowi swojemu nas polecaj, 
swojemu Synowi nas oddawaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz